Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 19 januari 2012

Snön har dalat här med, hela dagen!! :) Vi gick ut för att skotta, men det är ju så mycket roligare att åka i snösläden... ;) Men jag hann just precis få bort (nästan) all snöfrån infarten innan traktorn kom och tog bort högarna som blev, nog har vi tur allt!! :)
Efter middan for Alfons på innebandy, och jag, Astrid och Arvid klädde oss och gick på en promenad, sjuuukt tungt att skjuta vagnen och dra boben på de oplogade vägarna, jag trodde nästan inte att jag skulle komma mig hem. Astrid sa "Men mamma, hade vi inte blottom hem??" "Jo" "Men spling då de fottaste du kan!!!!" *söt tös*
Robban har farit bort, jag slötittar på tv, har knaprat i mig ett äpple och huttrar under filten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)