Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 12 januari 2012

Idag blev det en promenad in i byn. Barnen hoppade på/av, på/av, på/av, på/av boben typ hela vägen, det blir goode tungt att dra då...

Efter lunch klädde de sig igen och gick bort till grannen. Hon hade fått ett fiske spel i julklapp så att hon kunde spela med barnen när de komme, gulligt! De stannade där i flera timmar. Så jag gick upp och målade, stökade på och tog ned julgardinerna. Barnen har resat lite bland leksakerna och kastat sånt som varit trasigt.

Efter middan for Alfons på innebandy. Kul att han fortfarande tycker att det är så roligt! :) Jag och Astrid rensade lite mer och målade i målarböcker. När de var i säng gick jag ned med soptunnan och passade på att ta en lite längre promenad. "Stötte"på en räv, blev nästan rädd för den, kan de gå till attack??? ;)

Nu har pojkarna gått upp och lagt sig, jag ska snart bära upp Astrid... Har jag sagt att jag längtar till det är klart uppe så att vi slipper detta bärandet?? :P

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)