Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 2 januari 2012

Jaha, se där, då var tre av fyra avprickade!!! Nu väntar vi med spänning på den fjärde, som vi nu kommit på vem det var!! :) Fast jag kan ju inte skriva det här... :P

När vi satt och åt middag idag så försvann strömmen. "Kolmörkt" som Alfons säger. Så vi trevade efter ficklampan och sen letade vi fram ljus. 54 st räknade vi att det blev som vi tände! Mikaels kom och fikade i myset med oss! :) Typ 3½ timme var strömmen borta.
Nu ska vi ta och krypa isäng tror jag. Hoppas att Arvid har tänkt sova inatt. Det verkar inte så lovande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)