Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 15 januari 2012

Väggklockan i barnens rum har varit utan batteri jäääääättelänge, jag har bytt det nu, och jag håller på att bli tokig av tickandet som den ger ifrån sig! Jag sitter i köket och har radion på, och jag hör den ändå! Kanske måste ta ut batteriet igen... ;)

Snart är den här helgen slut. En lugn helg har det varit. Stökat på hemma, Robban och barnen har varit ute och kört skoter, jag har kommit mig ut på flera promenader, hälsat på hos diverse och haft det allmänt bra! :)
Arvid sover, och snutten SKA ligga över ansiktet, då tycker han att han sover som bäst. Och det gör han, men jag måste som dit och lyfta på den ibland för att se att han kan andas... Men han tycker inte om att jag gör det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)