Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 21 augusti 2012

En mycket nöjd kille hoppade på bussen imorse. Jag for sen och lämnade Astrid och Arvid hos mamma, och sen vidare till Bureå för att möta upp. Var med på "uppropet" och sen for jag igen. Alfons hade inget behov av mig alls där. Det känns som att han har hamnat i en jättefin klass! :)

När han kom hem igen var han glad men trött. "Men jag orkar inte berätta!!!" blev svaret när jag ville veta hur dagen varit. Vid middagsbordet fick vi iaf en utförlig beskrivning om bussåkningen, vem som satt vart och med vem. Vad som hänt i skolan tycker han inte alls är lika viktigt... ;) Men han har alltid varit så, lite dålig på att berätta, han tycker nog inte att det är så viktigt...

Jag har gjort en "fadäs" idag... klumpigt... och mest troligt dyrt... men mer om det senare... kanske... om jag törs berätta.... ;)

För nu ska jag iväg på klädparty! :)

2 kommentarer:

  1. Ojoj nu blev man ju nyfiken! Väntar med spänning på uppdatering :-)hoppas dock att det inte blir alltför dyrt!
    Roligt att det gick bra för alfons på skolan :-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller er på hallster ett tag till! ;)
    Träffar man Astrid så talar hon gärna om vad jag har gjort för fadäs... Men det är inte så farligt som det kanske låter, men väldigt, väldigt klantigt!!
    kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)