Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 24 augusti 2012

 
Jag trodde att barnen skulle vara jättetrötta idag efter att ha stigit upp så tidigt i veckan. Men icket. Morgonen har inte börjat bra. Första bråket blev om dörröppning. Vi har två dörrar att öppna och stänga innan vi är nere, kan tyckas att om det är så viktigt att få öppna och stänga en dörr så kan de ta varsin... men näe, så enkelt ska vi inte göra det för oss... ;) Alfons är arg för att det inte är knpptyst i tv-rummet där han vill höra barnprogrammet... Arvid är fortfarande lite gnölig och vill bäras (har varit så hela veckan) och då Astrid inte kan låta honom vara ifred så har jag henne klängandes på mig oxå. Arvid blev nio månader igår. Jag kan tycka att Astrid kanske borde bli less honom, men si icket... Men kanske snart då han börjar fäles och ska vara med henne jämt! ;)
Jaja, jag ska inte klaga mer nu :) det är ju gansk mysigt att få sitta i soffan och hålla om dem!! :)
 
Ha en bra dag idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)