Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 17 augusti 2012

Oj så länge sen jag skrev här... förlåt! ;)

i moron har vi vår årliga sommarfest. Så ikväll har det stökats lite inför det. Myggen ville vara med och stöka, så Astrid gick in, bytte om och kom ut klädd såhär, skyddad mot myggen!:) Sen kom hon hem med en jättefin bukett blommor från finaste grannen. Jag hoppas att hon hade fått hjälp och plocka dem så att det inte var på eget initiativ av vår bus-fia...!? ;)

2 kommentarer:

  1. Äntligen en uppdatering. Detta är ju min natt-amnings-läsning, har haft många nätter nu utan nåt att läsa ;-)
    Med tanke på Astrids underbara myggklädsel så tror jag att jag packar ner lite myggmedel!!
    Söt hon är :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. *haha* Jag ska försöka bättra mig! Sen så tycker jag att du ska hälsa honom att han ska sluta äta på nätterna, då ska man ju sova! ;)

      Radera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)