Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 1 augusti 2012

Jag fick ett mms av pappa idag där han höll i en nygräddad bulle. Hade jag sett det tidigare hade jag nog farit dit och bjudit in mig på fika! Men nu såg jag det mitt i barnen ssänggående. Men jag ville ju inte vara sämre, så jag satte en deg på jäsning, och doftar det gott av nygräddade bullar. Provade göra "åttor" med fyllning. "Inget fel på smaken, men de var kanske inte snyggast..." sa Robban. Näe, tänk att det ska vara så svårt att göra snygga bullar... *suck* Emma, har du nån ledig tid för bull-längds-kurs...? ;)

2 kommentarer:

  1. Har alltid tid för dig, vet du välle :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter bra det! Men vi måste ta det efter nästa helg... för att baka bullar och sen inte få provdoppa dem med mjölk är ju liksom ingen vits... ;)

      Radera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)