Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 4 augusti 2012

Godmorgon!
Jag har försökt förklara för barnen att min och pappas säng är gjord för att två stycken ska sova i den, INTE fem stycken... Men de tycker att det funkar finfint... Det tycker inte jag. Jag har legat och balanserat på kanten av sängen. Jag hade kunnat gå till Alfons säng om det inte vore för att Arvid låg i våran säng och honom törs jag inte lämna mellan syskonen... Och Robban sover ju... Han tycker liksom att det är det man ska göra på natten, så då gör han det oxå. Han märker inte hur många som ligger i sängen... ;)

Jaja, nu är vi vakna iaf, jag och barnen. Det är länge sen barnen vaknade samtidigt (av varandra förståss) I sommar har de som "trippat ned" en efter en... Måste säga att jag nästan föredrar det då det blir betydligt mindre tjaffs. Nu har vi redan hunnit med bråk, slagsmål, tjaffs och oenigheter ang tvkanal...

Godmorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)