Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 6 augusti 2012

Idag när jag var ute och cyklade lyssnade jag på nyheterna. Och blev aningens irriterad. Hörde om generalsekreteraren Christina Lugnet som fått sparken för att helt enklet misskött sitt jobb. Men hon får en omplacering med andra arbetsuppgifter och med samma direktörslön!????
Men Hallå!? Hon borde väl som alla andra måsta gå till Arbetsförmedlingen och söka sig ett jobb!?
...irriterande...

2 kommentarer:

  1. Det fiffiga när man har direktör-ställning är att man hellre blir sparkad uppåt än neråt, får bättre arbetsuppgifter och lön trots man gjort bort sig och visat sig inkompetent. "Suck" men där är man ju inte riktigt än... så det är väl bäst sköta sig?

    SvaraRadera
  2. Ja, det är väl det... Men jag tror att jag hellre stannar kvar på "golvet" med den usla lön jag har, än sitter vid nåt skrivbord och tror att jag kan bestämma över andra... ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)