Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 6 augusti 2012

Vilken härlig dag!
Spel och lek på förmiddan. Efter lunch var vi ute. Alfons fick följa mormor, morfar och Esther på husbåts-utflykt där det stod middan och fiskning på schemat. Han var supernöjd när han kom hem vid sängdax.
Under tiden han var borta skruvade vi bort stödhjulen på Astrids cykel. Och hon är så duktig så duktig!! Jag försökte hinna med att filma henne då hon cyklade, men det hann jag inte med. Men hon kan, min tora tjej!! :) Hon visade glatt Robban när han kom hem. Mormor och morfar fick minsann oxå se ett smakprov på cyklingen! :)
Arvid har glatt sprungit i gåstolen. Lite läskigt med gräset under fötterna tycker han dock :)
När Robban kom hem for jag och cyklade, ljuvligt var det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)