Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 27 augusti 2012

Om ni bara visste hur GLAD jag blir då ni skriver nån liten rad till mig här!! Jag skuttar runt och ler med hela kroppen! :)
 
Astrids första förskoledag. Hon ville som vanligt inte hem när jag kom för att hämta hem henne igen. Konstig känsla att vara hemma med bara Arvid... Men jag fick en del gjort iaf! ;)
 
Alfons har blivit stucken av en geting på skolan idag. Han fick gå till skolsyster och få bedövningssalva då handen svällde upp. Hon tyckte att vi skulle köpa allergitabletter att ge honom i kväll, men svullnaden hade nästan lagt sig helt när han gick och la sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)