Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 5 augusti 2012

Igår blev alla herrarna i familjen klippta... Ja, Arvids hår har oxå fått falla. Av nån anledning sved det lite för mig att klippa bort det, men han blev så fin!! Ja, det blev Robban och Alfons oxå! :)

Efter lunch lastade vi barnens cyklar på bilen och for till Robbans syster i Bureå. Därifrån for vi och tittade på Triaden. Efter det blev det grillat till middag. Barnen lekte och hade jätteroligt. När Arvid somnat tog vi fram kortleken och spelade "plump". Jag som var övertygad om att jag skulle förlora, VANN!! :P

Barnen sonade sent igår kväll, men det är bara Alfons som tar sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)