Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 20 augusti 2012

Imorgon är en spännande dag. Alfons börjar förskoleklass. På morgonen ska han iväg med bussen, och det är nog vad han längtar efter mest.

Jag har suttit och kollat tillbaka på bilder i bloggen från det att jag började skriva. Då var Alfons kring två år... Nu är han snart sex... min lille kille... Ja, det är inte utan att det rinner en liten sentimental tår för mamman...

1 kommentar:

  1. Spännande och kul. Minns själv när de skulle börja åka skolbuss, i vårt fall passerade den rakt utanför. Alltid värst med nr 1, då ju nr 2 har en rutinerad skolkille och bussresenär att förlita sig på.

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)