Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 24 augusti 2012

 
När jag ser de här bilderna så undrar jag verkligen varför vi inte klippte honom tidigare... ;) Dreggelpojken våran...
 
Han blev som sagt nio månader igår. Tiden flyger iväg... Har jag sagt det förrut? ;) Ikväll har han farit runt på golvet. Han ligger på rygg och lixom sparkar sig fram. Snurrar runt på mage ibland för att kolla in vars han är på väg. Sen tillbaka till rygg för att sparka vidare. det ser jätteroligt ut. Han har även ställt sig själv för första gången, vid rumsbordet. Ingen av oss såg det riktigt, helt plötsligt så stod han bara där (Och näe, Astrid var faktiskt inte i närheten just då för att ha hjälpt honom ;)) Snart springer han väl ifrån mig... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)