Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 2 augusti 2012

Näe, gott folk. Nu är det allvar...

Nästa lördag är vi bjudna på bröllop. Och det ska bli sååååå kul!!! Jag har tänkt ha en klänning som jag hade på ett bröllop innan jag blev gravid med Arvid (näe, det är faktiskt en lögn, vi fick reda på att vi väntade honom några dagar innan det bröllopet... :)) Hursom helst, jag kommer i den, men har kommit på att det vore bra att kunan andas i den oxå... Så nu har jag en vecka på mig att få klänningen "lite bekvämare"... Hur i hundan ska jag lyckas med det? Vatten och bröd... eller kanske sy ut klänningen...? ;)
Näe, inget godis (vilket jag ju egentligen faktiskt är ganska duktig på att hålla mig från!! *klapp på axeln*) inget gofika, inget socker eller vitt mjöl (ja, vitt mjöl är lika farligt som socker!) Nyttigt helt enkelt... Kanske att det kan hjälpa?

2 kommentarer:

  1. Skippa alla kolhydrater utom grönsaker och ät minimalt med mejerivaror så kommer det att funka jättebra.. Men det försvinner en massa vätska ur kroppen oxå, så bjuds det alkohol på bröllopet så tål man inte så mycket. (Nu vet ju inte jag om du dricker ens.. Men det var bara en tanke!! )
    Lycka till!!
    // Malin

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)