Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 23 augusti 2012

Imorse följdes vi ned till bussen. Mn vilket aber att få alla i regnkläder... Men vi hann ju iaf, Alfons hann tom bli less på att vänta... fast han har ju inte särskilt långt tålamod med det... ;)
 
Astrid har haft långtråkigt idag. Hon har nog saknat Alfons, men hon har haft fullt sjå med Arvid. Han har inte fått en lugn stund...
 
Efter middan gick jag, Alfons och Astrid upp för att jobba lite... det känns hopplöst just nu... näe, jag vet att det är int eså jättemycket kvar innan de äntligen kan få sina rum, men det känns ändå hopplöst långt borta...
 
Jag har varit på en promenad ikväll, gudomligt skönt! Jag har somm legat av mig med det... önskar att nån kunde komma och dra med mig ut... Det fick ju iaf bli en promenad utan musik i öronen... ja, jag saknar verkligen det på telefonen... Å andra sidan tänkte jag att jag var säkrare om jag skulle träffa en rånare eller älg, då kunde jg kasta min tegelstens-telefon på dem... ;)
 
Telefonen som fick sig en rejäl rengörning häromdagen hade tjaffsat med mig lite... Den laddade som den ville, oftast var jag tvungen att ha laddaren i för att den skulle funka. Den hakade uppsig, slog av sig och gjorde lite som den ville. Men. Jag hade bestämt mig för att ha kvar den till nästa sommar... då jag har jobbat ett tag och kanske är liiiiite rikare... för att gå hemma på fööräldrapenning blir man inte rik på minsann... Så därför känns det extra mycker skit att det vart så här... då jag bestämt mig!!
 
Imorgon är vi lediga, jag och barnen. Skönt. Jag hoppas på sovmorgon!! :) Vi har nog, mest troligt, ingen bil, så kom gärna och hälsa på oss!! :)
 
Nu blir det lite stök innan sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)