Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 1 februari 2012

Tre dagar på förskolan gjorde att Astrid var ganska lätt att få att somna ikväll. Annat var det igår, det skulle kissas igen, drickas, och pratas och frågas, frågas, frågas... (Alfons Åberg, släng dig i väggen :P) Vad svara man tex på frågan "Delföl (varför) hal man sånnahäla??" och så drar hon med fingrarna över ögonbrynen... :)

Idag efter att jag lämnat dem på förskolan tog jag en promenad i den bitande kylan, men det var ändå skönt! Gick till mamma och surrade och skrev ut nå papper. Fick sällskap hem, alltid trevligt att ha nån att prata med medans man går! :)

Prällen har varit hit ikväll och druckit kaffe! Och så pratade vi lite om Arvids dop ;) Han envisas med att försöka få in mig i kyrkans arbetsliv... ;)

Vi är förkylda i huset här. Allihopa. Men det ska snart vara över, har jag bestämt! :)

Nu ser vi på "Fuskbyggarna", helt sjukt... Men jag undrar; varför lejjer man inte en lokal byggfirma när man ska till att bygga...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)