Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 22 februari 2010

434:de inlägget...

Det är kanske inte så farligt att diska ändå... om man får göra det SJÄLV och IFRED!! Händer inte så ofta... så jag hoppas fortfarande att den ska gå att laga. Robban har "tittat" på den, men tror sig inte kunna fixa den, så om någon känner sig manad; VÄLKOMMEN!! =)
Idag har det varit kurs/utbildnings-dag. Jag har inte riktigt fattat vad det är för skillnad på de två kategorierna...??? "Framtidsresan", kallas den, kursen alltså. Men ett är säkert, och det är att det jag "ska ha" lärt mig idag, inte kommer att finnas i min redan förkrymta hjärna i framtiden!! ;) Men det var ju trevligt att vara med jobbarkompisarna utanför jobbet iaf! Och mat bjöds det på på Burebaren, åt så jag trodde att jeansknappen skulle sprätta iväg till jobbarkompisen på andra sidan bordet... ;)
Bestämde mig ikväll för att snöra ihop en kaka. Barnen var så klart snabbt på plats för att hjälpa till... Astrid började med att kläcka ägg... dock inte i bunken, utan på stolen hon stod på... Sen fick hon inte hjälpa till så mycket mer. Alfons hedde i socker och vispade, han är jätteduktig!! (Jo, jag tror bestämt att det finns ett ord som stavas; hedde!! ;)) Dock blev kakan inge bra alls.... men jag tvivlar på att det denna gång beror på bagarna, tror att det var receptet!!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)