Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 6 februari 2010

Sömnproblem

Jag längtar efter en natt då barnen sover lugnt och stilla i sina sängar... som det är nu (och varit ett alldeles för långt tag) så sover Astrid mellan oss större delen av natten, och hon har ju sina gråtattacker några gånger per natt då hon är otröstlig. Och Alfons kommer mitt i natten oxå och ska sova mellan oss, och han är ju som en propeller och ska helst ligga med fötterna på en av oss, och huvudet på den andre... Jaja... snart är de väl så stora att man klagar på att de aldrig stiger upp på mornarna... fast då kommer man väl att ligga vaken och inte kunna sova på nätterna för man är orolig vars de håller hus... Aldrig blir man nöjd... ;)

Astrid har klippt hål i en tröja idag, hon var jättestolt! *grrr*

Robban har jobbat idag, och nu ska jag fara iväg å jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)