Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 9 februari 2010

Tisdag!

Barnen har sovit hyffsat bra inatt!! *lycka*

Victor och Cornelia kom just efter halv sju imorse! Victor lämnade ju oss dock före lunch. Vi for en sväng till Varuhuset och kikade, gjorde ett fynd på en overall till Alfons, jättefin för 199 kr!! =) Hem och åt våfflor med glass och sylt. Varit ute och skottat och inne och busat och framför allt; lekt "mamma, pappa, barn"!! ;) Resterande av Cornelias familj dök upp vid middagstid så vi åt middag tillsammans! Hade tänkt lasagne, men då minnet sviker och jag var bensäker på att jag hade lasagneplattor hemma, vilket inte var fallet, så blev det det klassiska: makaroner och köttfärssås! =)

Nu är barnen isäng, de somnade på stört!! Och alla leksaker som var utspridda över hela huset är tillbaka på sin plats!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)