Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 2 februari 2010

LEO

Idag har vi busat runt på "Leos Lekland" i stan för första gången!! Jättekul!! Alfons är supersnabb där han far omkring och jag tyckte inte att han hade mer än landat längst ner i rutchkanan, så komme han ner igen! Astrid flängde oxå på rätt bra, och hon var "borta" ett antal gånger, men aldrig så jag blev orolig! Peter och Esther kom och busade med oss oxå!! =)
Gode mycket snörök efter vägen!!! Jag är ju inte den som tycker att det är obehagligt att köra då jag inte ser vägen, däremot kan jag tycka att det är lite onödigt!! =P Man möter ju en hel del bilar, och vem vet vad de har för sig...
Ikväll bidde det ingen kvällspromenad... jag har sparkat in lilltån i väggen, och det är SÅÅÅÅ ont!

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaaa, LEOs så kul. Man kan verkligen fördriva några timmar där! Helt otroligt vad de har roligt... /Th

    SvaraRadera
  2. Ja, och man har ju rätt kul själv oxå!! ;) Vi måste ta oss tid att fara dit tillsammans nån dag!! =)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)