Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 11 februari 2010

mamma, pappa, barn

Idag har jag rent inte lagt många pinnar i kors... tur att jag jobbat ikväll så jag får känna att jag har gjort nån nytta... ;)

Vi har lekt "mamma, pappa, barn" (hemma alltså!) Jag var barnet. Och jag trodde att barn fick göra lite som de ville, men detta barn hade väldans många åtaganden, fullspäckat schema, enligt pappan, som var Alfons!! Mamman (som spelades av Astrid) låg och sov i två timmar... det kallar jag LYX-mamma!!! Jag tror att jag ska be att jag får vara mamma nästa gång...! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)