Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 8 februari 2010

HEEEEELG!!!!! för mig!

Oooo yes!! Känns verkligen skönt!! Två dagars ledighet! Och imorgon har ju dagis/skola stängt, så då får vi rå om två extra barn!!! Ska bli jätteskoj!! Fast en försvinner visst kring lunch... ;)

Idag har så andra och sista kursen i "Vård vid livets slut" varit. En intressant och tänkvärd kurs, men precis som jag befarade så var jag så offantligt trött... Jag kan inte ens förklara hur trött jag var!!! Det var i det närmaste omöjligt att hålla ögonen öppna... vissa gånger såg jag dubbelt av utbildarna och tänkte att om de ser mig nu så måste de ju tro att det är nåt fel på mig... Kom på efter två timmars plågor att hålla sig vaken att jag kunde ju underhålla mig med att dra bort ludd från kardborrebanden på jackan... jodå, det funkade faktiskt riktigt bra!! =)

Ja, som sagt (eller skrivet) jag önskar mig att barnen kunde sova ordentligt på nätterna... Men jag vet ju att det bara är en period hon är i... eller, det HOPPAS jag iaf!!! =) Jag får ju aldrig tillfälle att lägga mig att vila på dagarna heller... Jaja, man ska inte klaga så mycket!! =)

Ikväll har jag bakat lite, har dock inte idees stöka bort disken efter det... men nu ska vi gå upp och sova, och se fram emot morgondagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)