Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 28 februari 2010

Grattis storebror!!

Denna söndag har varit alldeles fantastisk! Började med att jag fick en oförskämt lång sovmorgon! =) Varit ute och skottat lite, stickat massor och bara myst!! Robban har varit duktig uppe han!
Vi var bjudna till mor och far på födesedagsmiddag, Tobias har fyllt 31 år!! Jättegod mat, god tårta och trevligt sällskap! Och barn som man nästan inte märkt av! =)
Astrid slet av sig blöjan ikväll och sprang iväg. In i lekrummet och kissade, såklart. Varpå Alfons utbrister: "HAR HON KISSAT PÅ MITT GOLV???" Jag och Robert kunde inte hålla oss för skratt och Alfons fortsätter med att surra på henne. Jag tar Astrid och duschar av henne, tar på en ny blöja och hon springer iväg... till kisset, I kisset. Jepp, inte hade jag hunnit torka upp det inte, så där gjorde hon en rejäl vurpa där hon flättade iväg, blöt ända upp i håret. Lillstumpan min, det var bara att börja om från början med duschningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)