Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 7 februari 2010

tvillingkalas

Gabriel och Cecilia som alldeles nykläckta! Nu är de fyllda ett år!!!!!
En jobbardag kvar... sen får jag ha helg i två dagar!! Precis som de flesta av er har haft nu!! =)
Jag inser att jag nog har klagat över att jag jobbat mycket nu... det har jag ju kanske inte... men det känns som om det är mycket nu... mycket som händer och som det ska funderas på... Men jag jobbar ju inte ens heltid... så jag har väl egentligen ingen anledning att klaga...
Efter jobbarturen idag (som för övrigt sniglade sig fram saktare än saktast!!) så blev jag hämtad av Robban och barnen och vi for på 1-årskalas!! Mycket gott och mycket trevligt!!! =D
Nu ska vi nog ta och krypa isäng och hålla tummarna för att barnen sover bra inatt! Imorgonbitti har jag kurs, och jag gruvar mig lite för att kunna hålla mig vaken... det var kämpigt förra gången, även om det är en intressant kurs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)