Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 11 februari 2010

skit

Alfons tjatar och tjatar att han ska få spela "pappas tv-spel". Tillslut gav jag med mig. Det är ett spel där man ska springa och tjuva bilar. Han vet inte alls hur man spelar, men han tycker att det är jättekul! Han får gubben att springa och säger: "Mamma, jag står här och väntar tills bilarna har kört förbi!" *haha* som sagt, han ska ju tjuva dem...

Ska ut och jobba kväll ikväll, börjar fyra och slutar halv elva... känns inge kul att lämna barnen på dagis i typ den tid som övriga barn far hem, men vad gör man??

Nu stinker det av en skitblöja här, bäst att gå och byta den... ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)