Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 27 februari 2010

Begravning

Igår var det begravning efter vår käre Ruben, Roberts älskade morfar! Jobbigt, men otroligt fint!!
Till middag kom Jessica med familj hit och åt suring med oss!! Så otroligt gott!!!! =) å de är ju inga problem att ha middagsfrämmen, när främmen diskar bort allt efteråt!! ;) Tack för det, Jessica! Sen tog vi oss en promenad medans barnen åt glass och gubbarna drack kaffe! =)
Inatt har Astrid återigen haft en skrikperiod, en sån då hon inte är hanterbar eller kontaktbar... hon bara skriker å skriker å skriker, kastar sig och går inte hålla i... tillslut fick vi henne att lugna sig och somna om, dock oroligt... halv sju vaknade hon igen, och då var det bara att gå ner med henne. Fast hon är jättetrött nu oxå... Alfons och Robert sussar gott vidare.
Jag har föreslagit för Robban att den som går isäng först, behöver INTE gå ner med Astrid på morgonen då hon vaknar. Tanken var att vi då kanske blir lockade att gå isäng tidigare... och jag är oftast den som går i säng först, men Robert säger varje morgon; "Näe... det har vi väl inte börjat med än..." *skratt* undrar när vi ska börja med det då... =P Jag tycker att det var en skitbra idé!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)