Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 13 februari 2010

Lördagmorgon

Jag tråcklade ihop en till "Åre"-mössa igårkväll... innan jag somnade i soffan... Så vem var det som åkte ur "Let´s dance"?? Vaknade till när Robban kom hem, men somnade om igen... halv tre kröp jag i pyjamasen, hängde en tvätt och gick upp med Astrid till de sovande herrarna. Men jag ångrar att vi gick upp... vi hade garanterat sovit bättre och framförallt mer om jag inte hade "bråkat" med henne om att gå upp... För efter halv tre blev det inte mycket sömn... Jag får för mig att hon har ont i öronen... för hon vill ju inte ha tutte... jaja, det blir nog bra!! =)
Nu väntar vi på att Robert ska vakna och komma ner. Då kanske att det blir en liten utflykt... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)