Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 24 februari 2010

spindeln

Min kära mormor ringde och undrade om jag hade något födelsedagskort på lager. Näe, man jag gör så gärna ett!!! ;) Och timmarna bara flyger iväg när jag väl sätter mig med alla papper! =)
Igår hade vi arbetsplatsträff, så jag och barnen bakade lite beskvier på förmiddan, jag tror att de uppskattades! =)
Igår frågade Alfons: "Mamma, varför tycker inte du om spindlar?" "För att de är små, snabba och klätriga!" svarar jag. Han satt tyst en stund och sen säger han "Som Astrid!!!!" *haha* Det tyckte jag var roligt! Nu ska jag ta itu med alla kläder, leksaker och dyl som ligger utspritt överallt... (jag jobbade kväll igår, det tenderar att se ut så här när jag kommer hem...!) =P
Två svängar till Lövånger idag, trevligt, trevligt!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)