Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 18 februari 2010

OS

pusselbyggnation! =)
Hon blir överlycklig då hon finner av rätt! =) Dit klättrar hon lätt som en plätt... =/
*haha* Ja, visst är de söta på filmen här nedan!?? Kanske därför våra stolar är som de är, då de används som fordon... ;)

Idag har Astrid haft en fartig dag... hon har hunnit vara ÖVERALLT! Ramlat har hon oxå gjort... och varit arg... och gråtit/skrikigt... men utemellan, har hon varit busig å gosig! =)Har jobbat ikväll!

Mamma kom å var med barnen så slapp de fara några timmar på dagis. Där går det visst magsjuka... *huvva* det vill vi inte ha!! Det går visst vattkoppor oxå, det kan vi ta!! Skulle vara skönt att göra bort det! ;)

OS, OS, OS... vars man än tittat och hör, så är det OS! Och jag kan ju inte påstå att jag är särskilt intresserad... Men jag såg Anjas vurpa igår, och jag såg henne nyss ta brons... så lite har jag sett iaf! ;)

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu så att jag orkar upp imorgon bitti... men Robert sitter och kliar mig på ryggen, och det är såååå skönt... så det är svårt att slita sig! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)