Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 25 februari 2010

Äggklocka!

Heey, kan jag inte få lite "cred" att jag blivit så duktig på att lägga upp bilder!!?!! ;P
Det var meningen att jag+en till skulle över och jobba på Hjortronet idag, men så stod en lapp imorse att bara en behövde gå över, så då var frågan vem som var minst rädd för magsjuka!!! För det var tydligen vad som fluerade där!! INGEN ville gå över! Och efter lite gull, telefonsamtal, och kloka hjärnor så slapp vi!! *phu* Och allvarligt; hur klokt är det att personal ska gå mellan husen och dra med sig magsjuka??? Jag hoppas så innerligt att vi slipper det!
Så på rasten var jag ju inte heller så sugen på att gå över och äta i det där kräkhuset! ;) Så jag stoppade den gigantiska äggklockan i fickan (jag hade glömt telefonen hemma!) klädde på mig och tog en promenad!! Och det var så ljuvligt! Solen i ansiktet och alldeles alldeles underbart!!
Robert har varit borta ikväll, jag har diskat bort en massa disk, handtvättat, strykigt kläder och surrat bort en knapp timme i telefon med mor!! =) Otroligt att man kan ha så mycket att prata om, fast man träffas/ pratas vid nästan varje dag!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)