Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 4 februari 2010

kräk

Inatt har barnen sovit hela natten!!! Ja, från midnatt iaf!! Och jag har sovit sen dess oxå, märkte inte ens när Alfons kom! =) Astrid vaknade vid halv sju och då gick jag ner och gjorde en välling i hopp om att hon skulle somna om, men icket... sen fick jag den vällingen uppspydd över mig tillsammans med en massa slem... Men nä, det är int emagsjuka, hon har så mycket segslem av förkylningen, så det är ju jättebra att det kom upp! Sen var det ju taskigt för mig att jag skulle ligga just där... ;)

Ännu en mysdag blir det idag! Robert har "min" bil idag, så det blir till att hålla oss hemma! =)
Jag ska ut och jobba inatt, så nu kommer jag och Robert bara att mötas i dörren tills på söndag eftermiddag... =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)