Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 5 februari 2010

Nattvak

Ja, som sagt, det har varit en lugn innedag idag. Visst, det har varit en av de mildare dagarna idag, så man kanske kunde tycka att vi skulle ha hett oss ut... men det har vi inte! Hela förmiddan satt vi på golvet runt legolådan och byggde; SKITKUL!! Robert har kvar alla (?) beskrivningar till att bygga diverse helikoptrar, bilar och andra fordon!! Ärligt talat, så byggde jag även efter det att barnen somnat... *fniss* (men säg det inte till nån... =P)
Alfons brukar ju inte sova, men han somnade i soffan ,så då fick han sova där en stund! Astrid sovde i vagnen i hallen bredvid den sprakande elden. Hon sover bra i den när hon är lite förkyld, får ligga högt med huvudet. Hon snarkade på ungefär som far sin! ;)
Nu är jag på jobbet och vakar, har hela helgen räddad med jobb...! =/ Fem turer på fyra dagar, men på Tisdag; då ska jag vara ledig!!!! =) Ha det så gott!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)