Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 8 juni 2012

Astrrids brännskada ser inge fin ut. Det vätskar och är ont för henne. Ett plåster täcker ju typ inget och en torrkompress fastnar bara i geggan. Så idag ringde jag 1177 (sjukvårdsrådgivningen) för att få lite råd om hur jag skulle lägga om det (Ja, jag velade ett bra tag om att ringa, för det är ju inget jätteallvarligt, men sen tänkte jag; att de finns ju av en anledning... för rådgivning!) Så efter det samtalet ringde vi Robban som efter jobbet fick fara på apoteket för att inhandla diverse omläggingsgrejer. Det kanske är bra att jag håller såromläggning ajour nu medans jag är mammaledig, så jag kommer ihåg när jag börjar om att jobba...!? ;)

Tacos till middag, barnen överförtjusta!
På kvällens cykelrunda fick jag med mig storebror och mamma, jättekul med sällskap!! :)

Robban är borta ikväll, barnen har äntligen somnat, nu ska jag ta på "vånpisen", stöka bort det sista i köket, hänga tvätten och sen lägga upp fossingarna på rumsbordet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)