Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 26 juni 2012

Börjar det klia för er nu?? :P


För några veckor sedan var vi ju fast för huvudlöss... Astrid hade det 3 gånger, jag 2 gånger och Alfons 1 gång... Kan ni tänka er hur mycket tvätt det har varit, då jag varje gång maniskt slitit upp alla sängkläder, mössor och eventuella kläder som kan ha varit utsatta...?? Jag har inte kommit ikapp med tvätten än... Att "avlusas" har ju inte varit det roligaste för barnen, min lilla Astrid som stått ut tre gånger har varit jätteduktig. Med lite oboy med dopp-mutor gick det galant. Men "shiiit plomfliiitt" vad det är dyrt!! Vi räknade ut att vi lagt 1000 kr på lusmedel... helt sjukt! Kan man söka bidrag hos nån?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)