Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 9 juni 2012

Som vanligt när övriga i familjen är uppburna och nedbäddade så sitter jag uppe alldeles för länge... Fastnat lite på Tardera... farligt. Behöver absolut inget, men det är kul om man kan komma över nåt "klipp". Jag tänker mig ett "tak" innan jag budar, och när det inte räcker till, blir jag lite irriterad och lägger högre, enbart för att det ska bli dyrare för de andra... *haha* Farligt med tanke på att jag kan "råka" lägga högsta budet och vinna... Fattar ni vad jag menar? Det är lite "Om inte jag får det så ska då du betala massor..." ;) Ikväll har jag lyckats hålla mig från att vinna nåt... däremot trissat up några priser! :P

Nä, nu ska jag logga ut, krypa ur min sköna vånpiis och ned under täcket.
SOV SÅ GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)