Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 20 juni 2012

Igår morse föreslog jag för barnen att vi skulle ta en promenad til mormor och morfar. "Å jag tänkte at vi kan ju ta Villmorevägen dit!!" (för den som inte vet är det en liten liten guppig väg som det mest är traktorerna som kör för att komma till sina marker)
Alfons svarade "Men mamma! Är det för att ormen låg på vägen? Den var ju död! Va fjantig du är!!!" Haha, där slog han huvudet på spiken!!! :P

2 kommentarer:

  1. Hej! Oj vad barn är klarsynta, de vet precis hur vi tänker, det syns troligen både på vår röst och vårt minspel(hörs menar jag). Han fattade genast varför du valde ny väg. Vilken väg gick ni då?? Förresten, tror du att det finns orm vid byagården? I så fall tar jag "långstövlen" på!!! Kram KMe

    SvaraRadera
  2. Hej!! :)
    Vi tog villmoran dit, och den vanliga vägen hem. En liten kompromiss kan man säga! ;)
    Vi har varit nere på Byagården två kvällar nu, och inte sett något som slingrat förbi! Har tom haft Arvid sittandes i gräset utan en tanke på orm... Så du kan nog ta klackeskorna om du vill! ;)
    syns på söndag!!
    KRAM

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)