Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 7 juni 2012

Imorse var det full rulle! (För de som steg upp tidigt iaf, mao JAG, och sönerna! ;)) Gjorde dessa "Kakmonster" cupcakes till barnens kusin som fyllt fyra år! Pilligt värre var det, men de blev ändå ganska så bra!? Förberedde middan och klockan 12 skulle vi vara nere på Byagården för nationaldagsfirande. Sedvanlig tipsrunda med (enligt mig) sjukt svåra frågor. Nu valde ju jag även såklart att svara efter mina kunskaper, och INTE googla på telefonen... ;) Det anser jag vara fusk! Så särskilt många rätt hade jag inte, men jag fick pris iaf! :) Våfflor fick vi smaska i oss oxå!

Sen bar det iväg på Harrys fyra-årskalas. Och efter det middag hos 130, med 42:orna! ;) Trevligt som alltid, och barnen sköter sig som själva, nästan...

Nu är klockan massor, och jag längtar isäng. Men först måste jag hänga tvätten... Barnens utekläder som blivit goode skitiga idag av cyklandet i vatten/ lerpölar...

4 kommentarer:

  1. Vilka häftiga Kakmonstercupcakes du har gjort!! Såå fina! =)

    SvaraRadera
  2. Blir sjukt avunds på personer som har förmågan och tålamodet att göra nåt så fint så att man knappt skulle tordas äta upp det!
    Ååååååh vad jag önskar jag kunde....

    SvaraRadera
  3. Helena, jag lovar, du kan!!
    Det är inte så svårt!! :)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)