Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 14 juni 2012

Följade skrevs idag på facebook

(Ni måste klicka på bilden för att se hela!)
Jag gick med nå skrot till husvagnsgaraget, gick sedan samma väg tillbaka, genom lite högt gräs, och HOPP så hoppade en liten hare upp en meter från mig. Man är ju liksom inte beredd... Robban sa sen att han ser en lite harunge här ute varje morgon när han far till jobbet.

Svarttjärnsbrudarna har hållit oss sällskap ikväll. Jättetrevligt. Hade bakat cupcakesen som är på baksidan av mjölkpaketen. Var sådär. Muffinsen var god, men toppingen var sådär... Farfar och Lena kom förbi en sväng och fikade oxå!! En mycket trevlig kväll!!Sådanna vill vi ha fler av!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)