Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 1 juni 2012

Idag är Alfons iväg med förskolans "Vikingar" till "Sagostafetten" på Nordanå. De åker buss dit. :) Han fick åka med Therese och Cornelia in till förskolan, och farfar ska hämta honom sen, så då kunde Robban ta min bil idag oxå! :) Imorse när jag berättade att farfar skulle hämta och Alfons förstod att han skulle få vara med farfar själv, då sken han som en sol! :) De kan behöva lite tid ifrån varandra de här syskonen! Arvid sover och Astrid leker på med sina dockor, det är ingen som stör henne, och då leker hon jättebra! :)

2 kommentarer:

  1. Jag håller helt och hållet med dig. Jag tror alla syskon mår bra att vara ifrån varandra. Få känna sig egen en stund och inte sammankopplad med någon annan hela tiden. Sen uppskattar de ju varandra så mycket mer då de ses igen och brukar leka så otroligt bra tillsammans!!!
    Hoppas ni har en riktig mys-fredag! Kram, Th

    SvaraRadera
  2. Absolut!! Och de här två älsta sitter ju typ alltid ihop, sovrum, lekrum, förskola... Vi har haft en jättebra dag! Och när solen visade sig från sin bästa sida, kunde det inte bli just mycket bättre!
    Kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)