Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 2 juni 2012

God natt

Astrid frågade en dag "vem är död?"... En ganska knepig fråga då det ju är ganska många, men hon ger sig ju inte förrns hon fått ett svar hon är nöjd med... Så jag började rabbla några av dem som inte finns med oss längre. "Jag vet!" säger Astrid och höjer fingret och ser ut som om lampan just tändes för henne ;) "Gammelmolfal!" Mmm, säger jag, båda gammelmorfarna är borta. Min morfar hann hon aldrig träffa, men Robbans morfar hann hon träffa. "Minns du gammelmorfar Ruben?" frågade jag, "näe... Eller, vad hade han för färg på bilen????" *haha* min sötnos, vars får hon sånt ifrån?? ;) Men sen kom hon iaf ihåg att det var samma färg som på min bil! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)