Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 2 juni 2012

Dåligt väder idag, det märks här på bloggen, fler besökare har vart in. Igår var det soligt och fint, då var det färre... :) Men då ni lix kikar in tycker jag att ni törs lämna en liten hälsning! Jag blir ju så glad då! :D

Själv tycker jag att det är ganska mysigt väder. Vi har varit till stan idag och införskaffat diverse byggmaterial och ett äppelträd. Barnen hade med sig pengar och har köpt lego. Astrid har köpt sitt första "smålego", och jag måste säga att jag var helimpad av hur duktig hon var på att bygga! En bil å husvagn köpte hon! Alfons är en hejjare, han behövde ingen hjälp alls. Och sen har de lekt och lekt och lekt tillsammans med legot!!! :)

Regn och rusk gjorde att vi inte grävde ned äppelträdet ikväll. Vi for till mor och far och fikade smarrig kaka istället! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)