Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 18 juni 2012

Förmiddagen har spenderats ute. Vi har utrotat myror (försökt iaf. De envisas med att försöka bygga bo i mina trädgårdsharar!) vi har hoppat hopprep och studsmatta. Gungat och grävt i sandlådan. Astrid har tränat på att cykla utan stödhjul. Hon är ganska duktig, och om hon kunde sluta med att försöka göra konster på cykeln, så skulle hon nog fixa det där snart!

Nu är lunchen intagen och jag trodde att Arvid ville sova nu, men tänks å fel man kan tro...

Alfons och Astrid leker med "My little ponny" slottet. De har gnäbbats ett bra tag om vad de ska leka, men nu verkar de ha bestämt sig. Men känner jag dem rätt så varar leken bara i fem minuter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)