Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 12 juni 2012

I söndags var vi på Ikea. Klockan 07.00 startade vi. Klockan 22.30 var vi hemma igen. Fem tjejer var vi som for. Det var fantastiskt kul!! :) Och värst dyrt vart det inte heller. Men jag har redan kommit på flera saker som jag skulle ha köpt... :)

Alfons har varit på "Fotbollslek" ikväll. Han tyckte att det var jättekul. Jag och de två yngsta stannade hemma och stökade. Eldade i tunnan här ute, vilket Robban inte tyckte att jag var så bra på... :P Men det var ju så mycket jag ville bli av med, oxå hade jag ju två barn som skulle tas om hand samtidigt...

När barnen var lagda svidade jag om och tog en snabb promenad runt byn, det var jättehärligt. Igår var "premiären" för att kolla om foten höll att gå på igen, efter allt det onda. Och det gick alldeles finfint!! Och jag testade den rejält, tänkte springa första biten av svängen bara, men sprang hela!! Sjukt nöjd kände jag mig efteråt!!

God natt på er!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)