Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 16 juni 2012

Igår afton/ kväll for vi till stan och tittade på Drakbåtsrodden. Det var ju kalashärligt väder!! Jag och barnen var inte riktigt lika intresserade som pappan, så vi tog en promenad längs älven. Passade på att så nästa års skörd av maskrosor... ;) På väg hem for vi förbi Bergsbyn och köpte oss varsin mjukglass... Vi köpte "små", men de är ju långt ifrån små... jag och Alfons orkade inte våra. Astrid kämpade på bäst med sin, nästan hela for...
Idag skulle jag på stn och göra några ärenden. Astrid ville följa med, så det fick hon göra. Mysigt och behövligt med en mor/ dotterdag ibland. Hon var jätteduktig och nu har vi fyllt på hennes sommargarderob lite. Endel saker som jag hade tänkt göra fick uteslutas då hon inte tyckte att det behövdes, men överlag så hade vi en jättebra dag!!

Nu ska jag ut och vattna mitt äppelträd!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)