Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 12 juni 2012

BILD chock!

 Nu har jag tömt mobilen på bilder... drygt 400 bilder hade jag där, här får ni en liten bråkdel av dem! :) (Och nu kan jag flytta dem lite som jag vill, men klockan är halv tolv och jag ids rent inte!!)
1.  Jag.
 2. Så här pigg och glad kan man vara på kvällen då mamma vill sova!
3.  Tuffingen.
 4. Astrids brännmärken som hon fick på Leos lekland...
 5. Morgonens frukost. Sjukt gott! :P
 6. Jag var ju på Ikea i helgen, barnen fick sig var sin fåtölj. Så nu har de fått en alldeles egen liten myshörna! :)
 7. Min fina tjej!
 8. När cyklarna kommit fram...
 9. I jäckvik!! :) Alfons och kusin Esther äter lunch.
 10. Soligt och skönt var det!
 11. Nedbäddad Arvid
 12. "Nappar det aldrig??"
 13. Nöjd!
 14. Grottgrävning.
 15. Kylig...
 16. Astrid tränar att skriva Arvids namn!
 17. Som lillebror får man stå ut med mycket
 18. Astrid älskar O´boy. OCH att doppa!! :)
 19. Brödrammys!
 20. Arvid älskar att bada
21. Sommaravslutningen på förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)