Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 24 juni 2012

Idag har vi haft släktträff. De gav mig äran för att det blev av, men jag vet inte jag... :)
Det har varit arvingarna av min farfar och farmor. Alltså min pappa och hans syskon med familjer.
Pappa har tre äldre syskon. Tillsammans har de 12 barn, och vi barn har tillsammans 25 barn. Så 55 stycken arvingar. Och det var bara en av mina kusinbarn som inte kunde komma. Jättetrevligt har det varit, vi har fikat och grillat, lekt och gått tipsrunda (fast jag slapp gå tipsrundan då jag gjort frågorna :P) skrattat och kramats. Verkligen jättetrevligt!! Man träffas på tok för sällan med tanke på att vi inte är särskilt utspridda, från Luleå till Umeå... :) Arton miljoner mygg höll oss oxå sällskap, de kanske tyckte att de var släkt med oss på nåt sätt... När vi kom hem så for Robban såklart (:P) iväg på andra äventyr. Så jag bråkade isäng alldeles för trötta barn, nu ska jag stöka undan det värsta och sen ska jag sätta mig och bara vara en stund!! :)

Hoppas ni har haft en toppenbra midsommar, för det har verkligen jag haft!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)