Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 3 juni 2012

Igår kväll när vi la isäng barnen så sa vi "det är inte lovligt att vakna och stiga upp före halv åtta imorgon!" :) Arvid vaknade klockan sex, så jag smög ned med honom. en knapp timme senare kom Alfons, och nästan två timmar (!!!) senare kom Astrid ned. När pappan i huset steg upp törs jag inte skriva... ;)
Hur som helst så insåg nog Arvid att klockan sex var tidigt då man var uppe ganska sent igår. Så han tog sig en tupplur i gåstolen! :)

Jag har bakat några misslyckade kubbar idag, lämpligt i tid till att få bjuda svägerskan med familj på när de kom och hälsade på!

Robban och Astrid är ute i regnet och blandar koskit och jord till mitt äppelträd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)