Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 1 juni 2012

På förmiddan for jag, Astrid och Arvid till andra sidan E4an för att fixa mors morsdagspresent! :P Det var regn och rusk, och vi frös.

Efter mellis sken solen så då gick vi ut igen. Sopade, stökade och tog fram den lilla trädgårdsmöbeln. Och det var ju tur, då vi fick mycket trevligt motorcykelfrämmande som vi fick bjuda på kaffe där! :)

Nu är det fredagsmys på Övre Bäck 224. Inte i form av tv-tittande och godis, utan i form av spade och gräva grop! Eller, det är Robbans fredagsmys iaf! ;) Barnen är ute och springer, sparkar boll, kör fyrhjuling, leker... Jag myser här i lugn och ro med en sovandes Arvid bredvid mig i vaggan. FREDAGSMYS!! :)

Förresten, "granntanten", jag ska grubbla på nåt bättre att kalla dig!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)